Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te geven en de website goed te laten functioneren.
Bekijk voor meer informatie ons privacy- en cookiebeleid.
Customer Succes Manager 32-40 uur p/w
Beste Customer Succes Manager in Spé, wil jij deel uitmaken van een enthousiast team vakprofessionals die samen het leukste Tech-bedrijf van de Betuwe vormen, lees dan snel verder….
Met innovatieve oplossingen en diensten is Solvisoft in staat het verschil bij klanten te maken op het gebied van ontzorgen, omzetgroei en automatisering. Dit heeft er toe geleid dat we de afgelopen jaren een sterkte groei hebben weten te realiseren met een toonaangevend klantportfolio.
Een klant goed bedienen betekent bij Solvisoft niet alleen doen wat je zegt, en snel acteren bij klant specifieke vragenstukken. Wij zien een klantrelatie als een duurzaam traject waarbij lange termijnvisie en wederzijds vertrouwen met elkaar verweven zijn.
Onze kernwaardes zijn niet voor niets: Betrokken, Betrouwbaar, Kennis en Ambitie.
Maar wat houdt je functie daadwerkelijk in? Als Customer Succes Manager bedien je een selectief aantal key accounts. Je onderhoud het contact, begeleid projecten en zit niet tegenover de klant maar gaat juist naast hem zitten. Vanuit een adviserende rol ben je namelijk in staat de klantrelatie naar een nog hoger niveau te tillen. Met jouw commerciële gevoel en het gestelde vertrouwen vanuit de klant lukt het je om budgetten te creëren voor onze oplossingen die zijn organisatie verder gaan helpen. Om dit alles te realiseren stelt je samen met de klant een jaarlijkse road-map op waarbij een nulmeting is gedefinieerd en vanuit een adviserende rol onze diensten worden geïmplementeerd.
Goed ondernemerschap begint bij goed werkgeverschap
Dit is mede het fundament waar Solvisoft haar succes aan te danken heeft. Want onze kernwaarden zijn zoals gezegd: betrokken, betrouwbaar, kennis en ambitie. Deze kernwaardes maken de rode draad die door onze organisatie loopt en hanteren we voor zowel onze medewerkers als onze klanten.
Voor iedereen zijn andere voorwaarden belangrijk. Dit kan zijn op het gebied van salaris, vrije dagen, studie, of doorgroeimogelijkheden. Veel is bespreekbaar. We gaan graag het gesprek met je aan want we zijn ervan overtuigd dat wanneer een medewerker vanuit zijn/haar kracht acteert dit ook een gemeenschappelijk gewin heeft.
Speerpunten in je Functie:
- Een functie vol kansen en groei mogelijkheden
- Leuke professionele teams waarmee je intensief samenwerkt van onder ander Sales, IT en E-Commerce specialisten die samen mooie projecten realiseren
- Een nieuwe functie binnen Solvisoft die jij mede kan vormgeven
Wat breng je mee:
- MBO/HBO
- Minimaal 4 jaar B2B ervaring
- Ervaring in Commercie, Marketing, Relatie Beheer en/of Project Management
- Affiniteit met IT en e-Commerce
- Indien je al ervaring hebt met IT en/of E-Commerce werkt dit zeker in je voordeel
- Communicatief vaardig en een intrinsieke drive om mensen te helpen
- Betrouwbaar, en het nakomen van gemaakte afspraken
- Goede beheersing van Nederlandse-/Engelse taal
- Service en Klantgerichte instelling
- Fulltime/Parttime invulling
Wij bieden:
- Een jong dynamische team van professionals waar jij deel van uit gaat maken
- Volop (persoonlijke)ontwikkelingsmogelijkheden
- Een uitstekend salaris
- Laptop en Telefoon
- Minimaal 24 vrije dagen
- Pensioen
- Tijdens de pauze kan je je collega’s verslaan met tafelvoetbal, darten of gamen op onze Gameconsole
- Een wekelijkse vrijdagmiddagborrel, waar je onder het genot van een drankje de week af kan sluiten met je collega’s
- Leuke bedrijfsuitjes, waarbij jij je collega’s nog beter gaat leren kennen
Solliciteren/Interesse?!
Heb je interesse én voldoe je aan de eisen in bovenstaand profiel? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet. Stuur je CV en motivatie naar g.hazeleger@solvisoft.com. Voor verdere informatie kun je bellen met Gonda Hazeleger via telefoonnummer 0488-469900.